رادامل فالکائو: شرایط بازی را به دست آورده ام اما عجله ای ندارم؛

صفحه اصلی نسخه موبایل تماس با ما تبلیغات نتایج زنده نویسندگی در سایت

بازی دوستانه

گل های بازی : جرمی منز (دقیقه 23 / آث میلان) - استفان الشعراوی (دقیقه 31 / آث میلان) - کریستیانو رونالدو (دقیقه 35 / رئال مادرید) - استفان الشعراوی (دقیقه 49 / آث میلان) - جان پائولو پاتزینی (دقیقه 74 / آث میلان) کریم بنزما (دقیقه 84 / رئال مادرید)
آث میلان
4
2
رئال مادرید

بازی بعدی رئال مادرید


والنسیا - رئال مادرید
یک شنبه 14 دی 1393
ساعت : 19:30
هفته 17 لالیگا

سرخط خبر ها

جدول لالیگا

امتیاز
بازی
15 - 39
1 - رئال مادرید
16 - 38
2 - بارسلونا
15 - 32
3 - اتلتیکو مادرید
16 - 31
4 - والنسیا
16 - 30
5 - سویا
نویسنده :
تاریخ :16:20

بعد از اینکه رئال مادرید بار دیگر با رادامل فالکائو لینک شد، این بازیکن اظهار داشت که کاملاً آماده است اما هنوز از خود مراقبت می کند.

فالکائو در ژانویه دچار یک مصدومیت جدی در زانوی چپش شد، که فصل را برای او به پایان رسانده و در نهایت باعث از دست رفتن جام جهانی برای این بازیکن کلمبیایی شد.

صبح امروز رسانه های اسپانیایی از علاقه رئال مادرید به جذب این مهاجم خبر دادند تا او جای خالی آلوارو موراتا که راهی تورین شده است را پر کند. در عین حال، فالکائو اظهار داشت که خود را برای بازگشت به میادین تحت فشار قرار نخواهد داد چرا که می ترسد زانویش صدمه بیشتری ببیند.

ملی پوش کلمبیایی در گفتگو با AS اظهار داشت: "من شرایط بازی کردن را به دست آورده ام اما در چنین مواردی باید محتاط باشیم. نمی خواهم برای چیزی که می تواند آینده ام را به خطر بیاندازد عجله کنم. زانوی من تحت بررسی کاملاً دقیق قرار خواهد گرفت.

آهسته آهسته احساس بهتری پیدا می کنم. مهمترین مسئله این است که به طور کامل برای تیم ریکاوری کنم. می خواهم از این لحظات لذت ببرم. من از قدرت، تمرینات، حرکات و دوندگی های هم تیمی هایم قدردانی می کنم. امیدوارم که خیلی سریع به بالاترین سطح بازی ام برسم تا برای تیم ملی کلمبیا و باشگاه موناکو مفید واقع شوم."

فالکائو همچنین در مورد جام جهانی موفقیت آمیز کلمبیا صحبت کرد که بدون 'El Tigre' راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

"این تیم می تواند در شرایط برابر با هر تیمی بازی کند. آنها می توانند به عملکرد خامس رودریگز افتخار کنند. آنها در بالاترین سطح خود روی زبان تک تک افراد هستند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: